Zadanie innowacyjne zrealizuję z uczniami klasy siódmej w październiku, ale już dzisiaj przygotowałam wzorcowe karty, aby móc je uczniom zademonstrować.
Wspólnie stworzymy JĘZYKOWEGO PIOTRUSIA, w którego zagramy, a karty staną się środkiem dydaktycznym wykorzystywanym podczas lekcji i zajęć pozalekcyjnych.
Wylosowana karta może pozostać w grze, gdyż zamieszczony na niej obrazek nie jest jednoznaczny i stwarza wiele możliwości.
Gracze sami wybierą wariant gry - czy rozdają wszystkie karty i losują je od sąsiada, czy przeznaczają do losowania część talii.
Pojedynczy uczeń na zajęciach indywidualnych może odkrywać losowo karty.
Gra zapewnia dużą dawkę śmiechu i pomaga w utrwaleniu wiadomości o wskazanych częściach mowy. Na przygotowanych kartach znajdują się imiesłowy, które uczniowie poznają we wrześniu.
Karty przygotujemy przy pomocy darmowego generatora. https://remixer.visualthinkery.com/r/xo3kWvTecFGlnY4EoKkG
Zdjęcia wykonamy samodzielnie lub skorzystamy z platformy PIXABAY.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz